svētdiena, 2014. gada 7. septembris

Septembris! Pirkumi un atradumi.

    Septembris ir klāt! Šogad silts un saulains. Un mans septembris ir ar jauniem plāniem, atklājumiem un atradumiem:). Un ļāvos arī kārdinājumam(jā, jā zinu-netā visu var izlasīt un apskatīt:) ) ,bet nopirku septembra ELLE, jo neviens dators neaizvietos to sajūtu, kad varu ierāpties dīvānā ar lielu krūzi karstas kafijas un šķirstīt košas, vel pēc krāsas smaržojošas lapas un pazust citā realitātē uz dažām stundām. Varbūt esmu vecmodīga, bet sēžot pie datora man tādu sajūtu nav :)





 Atklāju priekš sevis jaunu internetveikalu un tiku pie sen noskatītiem lineāliem. Ja godīgi, labāk nebūtu to veikalu atklājusi, jo izskatās, ka mans maciņš stipri cietīs :)

Un ir plānā uzšūt vel dažas somas un tagad tām būs arī kājiņas.


Bez šiem pašizgarojošiem flomasteriem laikam  vairs  nemācētu pastrādāt, cik ļoti tie ir ērti. Tie gan nopirkti tepat LV.
















 Vakaros ātrāk paliek tumš un tas nozīmē, ka vairāk laika pavadu mājās un nu sanāca laika pieķerties sen aizmirstu audumu krājumu revīzijai. Rezultāts-izskatās ,ka garajos rudens-ziemas vakaros man būs ko darīt :)

Un liela čupa ar atgriezumiem, kurus, ka jau parasti, izmest žēl bet likt nav kur .  Bet man ir kas padomā ;)
 Un no šī auduma jau top kleita!
 Pabiju arī "pērļu medībās".
Ieguvums-dabīga zīda kleita, patiešām milzīga. Principā vienkrāši milzīgs auduma gabals ar pāris vīlēm sānos.  Būs man nākamai vasarai jauna kleita :)


Jauna kleita jau top un nākamreiz ceru to atrādīt :)

5 komentāri:

  1. Nemaz ne vecmodīga. Rokās turamai lasāmvielai ir savs šarms. To var izbaudīt, ne ātri acīm pārskriet pamanītai informācijai ekrānā.
    Lietderīgi pirkumi! Kas tas ir par internetveikalu? (labāk nebūtu to prasījusi :D).
    Un kurš teica, ka svītraini audumi nav cieņā? Gan audumos, gan atgriezumos strīpainīši vien redzami. :D Nemaz nešaubos, ka no tiem taps kas interesants.
    Atkal labs medījums bijis. :) Un topošajai kleitai zilais tonis ārkārtīgi jauks. Veiksmi radošajās izpausmēs!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, paldies!:)
      Prieks, ka mani saprot-tieši tā ir, rokās turamai lasāmvielai ir tas šarms :)
      Internetveikals ir šis : http://www.jaycotts.co.uk/ . Patīk, ka viss vienuviet un atklāju priekš sevis tik daudz visādu noderīgu loriņu (kā es bez tiem vairāk kā 20 gadus dzīvoju? :D )
      Tagad sasmējos, jo tiešām, nepatīk svītraini audumi, bet pašai pilni plaukti ar tiem :D Viņi paši atnāca :D

      Dzēst
    2. Paldies par veikala adresi.
      Aha, man audumi arī paši atnāk. :)))

      Dzēst
  2. Ari skatos uz šo kleitu, bet šūt pagaidam nav laika. ļoti patīk krāsa Jūsu kleitai!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!Kleita nu ir pabeigta, bet nevaru izlemt vel par krāsu apkaklītei(un tāpeic nevaru vel atrādīt :)). Un, kaut piegriezums ir ļoti labs un izskatās ok, bet , ja šūtu velreiz, tad tomēr labāk izvēlētos kādu raibāku audumu :).

      Dzēst