otrdiena, 2013. gada 26. novembris

Un atkal jauns mētelis!

                


   Un atkal es tiku pie jauna mēteļa:). Šuvu ļoti lēni un ilgi. Bet šoreiz man izdevās to uzšūt pirms ziema biedzās :).
  Audums (jau atkal:)) man izmaksāja 4Ls. Ar pārējām izmaksām:par oderi, pogām un citiem apdares materiāliem ,summa salasījās ap 12Ls. Laikam par tādu naudu mēteļus var šūt daudz(ja tik būtu vairāk tā laika ;))
 


  Diezgan grūti bija piemeklēt vēlamas krāsas oderi. Beidzot mana izvēle krita uz ļoti intresantas krāsas oderaudumu(pat nemāku aprakstīt krāsu, jo tā ir kā hameleons). Un protams  ka man vajadzēja vel visu sarežģīt stepējot to ar plānu vatelīnu(gribēju,lai mētelis ir patiešām silts),jo gatavas stepētas oderes vajadzīgā krāsā neatradu.


















 Un vel man ļoti gribējās jostiņu, bet audums palika tieši tik daudz, cik redzams attēlā:). Pēc cītīga 3 stundu darba stiķējot mazos gabaliņus kopā un vecas jostas dataļām man tomēr izdevās tikt pie jostas. Un tā sanāca pat labāka, kā biju iedomājusies:)



























       Un te ir gatavs mētelis!


































  





8 komentāri:

  1. Ko lai te saka - brīnišķīgi, burvīgi, lieliski un, galvenais, iedvesmojoši! Vienkārši izcils rezultāts! Tas nekas, ka lēni tapa, toties kāds galarezultāts! Izdomu var tikai apbrīnot! Ļoti patīk mētelis un izpildījums.
    Pirmajā bildē krūze - riskants pasākums. :D Labāk ko tādu turēt tālāk no tāda meistarojuma. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Es mulstu:)
      Kafijas krūzē, jā,piekrītu- riskants pasākums :) Esmu prātīga un tas bija no rīta, kad vajadzēja sokopot domas un spēkus darba turpinājumam:)

      Dzēst
  2. vienkārši nepārspējami.
    Man atliek tikai klusām cerēt, ka ar laiku man arī sanāks tik perfekti :)
    Izcils darbs un vēl izcilāka ideja par jostiņu :)

    AtbildētDzēst
  3. Una
    Agnese
    Paldies mīļš, meitenes :).
    Noteikti , noteikti viss sanāks!

    AtbildētDzēst
  4. Es atkal jau pārliecinājos par tavu talantu! Skaists darbiņš. Piegrieztni pati veidoju vai gatavu izmantoji?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laura, paldies, paldies! :)
      Piegrieztni mēteļa augšdaļai ņēmu no Burdas, bet apakšu zīmēju pati.

      Dzēst
  5. Vai šujat arī pēc pasūtījuma?

    AtbildētDzēst